gårdagen / dagen

jag vaknade upp av att jag drömde någon slags mardröm.
känner mig otroligt varm och trött, nästan febrig..men jag tror det enbart är för att jag är nyvaken.

Igår kväll / natt så hade jag och hanna middag ^^
Kött bea pommes och fetaost-sallad
kl 23 på kvällen började vi käka mate ochg fyfan va gott det var,. vi var helt klart värda varenda bea-sås droppe som gjordes. nomnom
hittade även såpbubblor hemma hos hanna strax innan jag skulle gå
jag var bara tvungen att prov Blow:a ;)
medans jag blåste bubblor ninja-jagade hanna dom. åh vilken bra dag det var.




jahapp och vad ska man göra idag?
tvätta underkläder behöver jag + gå till banken ., men fan va tråkigt.. vi börjar med frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0