Hedemorahelgen - bildbom 1

Yepp
nu kör vi bildbomb nr 1 av hedemora tills kim har fört över bilderna från kameran^^


fredagen började med att vi mötte upp Kim´s faster Inga som bjöd oss på köttfärsås <3
Mumsimumsi!


sen drog vi hem till stefan och "chillade" som ungdommarna brukar säga. vi inväntade även kvällsmaten som ida stod i timtals och gjorde.

Fyfan vad gott det här är, !!!!!!!


fick en välkomstpresent av Ida som väntade på mig inne i sovrummet där jag och kim skulle bo:D visst är hon bra söt?



och vips så var det lördag, sami och lisamarie hämtade upp oss och vi åkte till kims andra faster Birgitt , vilken härlig människa <3

sen käkade Jag, kim, sami, lisamarie, stefan och Ida på lappens (samt att vi åkte hem till Lisamarie&sami för att kiksa på deras hus)

söndag=bakismat. jag testade pizza med älgkött på å fyfan va gott!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0