Jag mår illla

jag har hittat en bild på mig själv från förr i tiden.
och jag mår så illa när jag ser den..

1.hur ledsen ser jag inte ut att vara?
2. vart är mina bröst?
3. kan man ha sådär smala ben?


Bilden är från den tiden jag var duktig i skolan , inte åt någonting och söp som en idiot på helgerna.
Herregud, jag har inga bröst alls ser jag . ingenting.. det är tomt.. nada.. platt.. pannkaka.
euw, varför såg jag ut såhär? och hur kan jag ha förträngt det så väl?
hur kunde jag tycka att jag var tjock på den tiden? Hur kunde jag stå framför spegeln och tänka "fyfan vilken fet jävla mage jag har. USCH"

Jag minns dock brallorna jag har på bilden.
det är storlek 164 på dom, från KappAhls barnavdelning och dom var förstora i midjan.
jag hade dom byxorna väldigt länge faktiskt eftersom det var de enda som inte gled av mig när jag gick.
sedan gick dom sönder så mycket att jag klippte ett par shorts av dom.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Åh du var ju jättesöt u :D

2011-05-26 @ 17:55:10
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oj gud vilken skillnad! Om jag ska vara ärlig så tycker jag att du är mycket mycket snyggare/hetare nu än då! :)

2011-05-27 @ 11:16:20
URL: http://bralls.devote.se
Postat av: Anonym

tomt och platt vet man väl inte direkt...du ser mer normalbyggd ut på bilden, men ja det är ju bara en bild så :)

2011-05-28 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0