sista jävla gången.







det här var fan sista gången..
inte en jävel ska få mig att känna mig såhär värdelös.

jag finner inte ord, det här var droppen. jävlar vad arg jag är.
jag vill skrika, slåss, skada mig, skada er andra och bara få andra att känna precis det jag känner.
men nu har jag fått nog.. fått nog av allt.

Jag är så besviken. besviken är det rätta jävla ordet.
ska bli nice att höra bortförklaringen denna gång..


1 gång till & det är bye bye bye


jag tar fan ingen skit längre, inte av nån. inte mig själv ens. Ge bitchen (mig) den respekt hon förtjärnar! Den uppmärksamhet som hon förtjärnar, behöver och SKA HA.


jag har tagit så jävla mycket skit av människor sedan jag var ett litet jävla barn. men nu är jag vuxen och kräver den respekten jag förtjärnar. deal with it


Kommentarer
Postat av: Cattis

JÄÄÄÄVLAR vad du är snygg i rosa hår! jag diggar fan människor som vågar!! u go!! awesome! min syrra har oxå det! mega-coowl!!

2011-05-06 @ 01:09:08
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0