toapapperslös.

jahapp, till min förvånad använde jag det sista toapapperet i morse.
hur ska jag nu överleva dagen?
tänker inte slösa på mina pengar för toapapper samt att jag har saker att göra hela dagen.
känner inte riktigt peppen på denna dagen men det kanske blir bra ändå. vi kan ju alltid hoppas


Peace and love är spikat, biljett är fixad för länge sen men ännu inga band jag vill se.
hur gick det till?
aldrig i hela mitt liv har jag varit med om att det inte finns ETT ENDA dragplåster för mig.
jag kan väl gå och kika på the strokes bara för att det är minnen och för att jag kan säga att jag sett dom.
men varför blev dom inte bokade för 10år sedan när jag lyssnade på dom?
peace and love är lite bakom flötet när det gäller sånt.
sen ska jag tydligen se Bad Religion enbart för att Kim vill se dom. så vem är inte världens bästa flickvän och ställer upp för honom? Jo jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0