Gabriel Iglesias.

gabriel iglesias har 2 shower i sverige  en i lördags och en idag.
jag är så otroligt besviken att jag inte kunde vara där då han är en utav dom absolut roligaste komikerna som någonsin har stått på en scen.

jag är så jädrans avis på er alla som köpte biljetter till hans show och jag hoppas att han återvänder inom kort till sverige, för han är och förblir the one and only !


om ni inte vet vem han är så tycker jag ni ska titta in dessa 2 youtube klipp med honom!
han är fantastisk!






Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

2011-11-07 @ 20:04:03
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0