Vänta... å Vänta..

vänta är verkligen någonting jag brukar ha tålamod till.. men inte idag.
känner hur min mage börjar äta upp sig själv av hunger, att det är en halv miljonsaker som ska göras men jag kan inte göra någonting utav det förens kim kommer.

Vi måste handla så jag kan laga mat och just nu är precis ALLT gott, då vet man att det råder hungersnöd i magen.
städa måste göras idag eftersom mina föräldrar kommer imorgon och ska gratta mig.
herregud imorgon blir jag gammal kärring, ser inte fram emot morgondagen faktiskt (så säger jag nästan varje år )

Kommentarer
Postat av: Niklas (vän av bloggen)

Hej, det är Niklas (vän av bloggen).

Jag har jag en angående din dagsplanering. Eftersom jag (vän av bloggen) har läst tidigare att ditt livsmål är att bli hemmafru så undrar jag varför du inte kan städa innan din karl kommer hem?



Tacksam för svar. Kram!

2011-11-25 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0