att vara bakfull är inte värt det.

igår var jag så hemskt bakfull igen, eller bakfull å bakfull.. min mage gillade inte att jag drack alkhol i lördags.
hur jag än gjorde så kräktes jag , men till sist lyckades jag få stopp på allt.
vet ni hur äckligt det är att spy riskaka? ingen hit kan jag säga er.

så igår satt jag och funderade på hur värt det egentligen är att dricka när man blir såhär dålig.
jag drack sju öl i lördags, inom loppet av NIO timmar.. ändå blev jag såhär dålig..

jag tror det är dags att inta possitionen på festen som ; personen med lokaflaskan!.
fester säger jag fan inte nej till, men alkohol kan jag gott och väl vara utan.

Iallafall så hade jag hur jävla kul som helst hemma hos Ida & Stefan i deras fina hus.
kan ju säga att jag drömde mig bort ett par gånger om det perfekta svenssonlivet i det där huset..
(: Nu får vi se till att det inte går ett halvår innan vi hälsar på er igen utan att vi kommer någon helg framöver!
'
(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0