Grattis, du har blivit vuxen.

jag har kommit till sista steget i vuxenlivet.
jag fyller år om ungefär 1½ månad och jag har planerat för länge länge sedan vad jag ska önska mig..
(det är fasiken tragiskt att bli vuxen)


Kan ni gissa vad jag önska mig?..
Nä trodde väl de, jag ska önska mig en ny stekpanna & en kastrull ...
HERREMINJESUS VA ROLIGA PRESENTER DE BLIR!

jag tänkte önska mig en stavmixer , men kom på att jag faktiskt redan har en.

jag känner mig nästan lite brydd över att få önska sig såna här saker, det är ju faktiskt min födelsedag och jag borde önska mig saker som JAG kan ha kul med, som t.ex; 200kilo godis, nytt lösdhår, en sminkväska fullproppad med smink. egoistiska saker nämligen.
men med tanke på att köksgrejer inte är det billigaste så tänker jag önska mig det + skulle jag behöva en uppsättning av dunder-mördar-knivar också!



(upptäckte precis,tack vare google, att det finns rosa stekpannor!!!! födelsedagen är räddad :D)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0