meteorregn

ikväll kl 23.00 ska det vara ett stort meteorregn över sverige.
vilket betyder att jag kommer befinna mig utomhus i hopp om att få se något.
på aftonbladets sida har många kommenterat att dom ställt sina alarmklockor, laddat sina digitalkameror och satt kaffekokaren på timer för att göra en myskväll av det hela.
låter inte det ganska underbart?
Själv har jag lyckats övertala kim om att vi ska ut och kika på det, sitta vid hans happyplace där det är bäcksvart och bara titta mot stjärnorna.

detta är den enda sortens "romantik" jag klarar av, allt annat känns för sliskigt för min del.

jag tycker ni ska göra detsamma, ut med er i det fina höstvädret , koka lite kaffe / te och njut av stjärnorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0