Nu ska jag ta livet på allvar

Yepp, istället för att ta det med en klackspark som jag brukar.
jag ska ner i tvättstugan och tvätta ett berg med tvätt.
sånt där som är ganska tråkigt men jävligt nice när allt är dags att vika och lägga in på hyllor.





en sak jag inte förstår det är hur folk frivilligt kan titta på slakt / flå levande djur - filmer.
vad är grejen med självtortyr?
bara för att jag äter kött betyder inte det att jag VILL se hur vi slaktar djur i olika länder, eller?
om man sitter och tittar på såna där riktigt brutala filmer, ja inte undra på att man då blir brydd.....
jag skulle aldrig sätta mig och titta på såna filmer, inte ens om jag stred för djures rätt , aldrig i helvetet.

samma sak med människor, jag är ju en person som stödjer dödsstraff. inte fan vill jag se dom bli torterade för det ? fast dom kanske t.om förtjärnar det.
nejtack. jag vill inte ha mardrömmar eftersom jag lätt får det! tack för mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0