Postpaket.








idag kan man väl verkligen säga att jag fick postpaket.
brevbäraren plingade på och gav mig ett stort adlibrispaket som jag inte hade en susning om vad det var i.
jag har ju inte beställt någonting tänkte jag för mig själv..
det är väldigt sällan jag beställer böcker och när jag väl gör det så är det endast självbiografier(eller skolböcker)

jag började med att kolla på "fraktsedeln" (fast det var följesedeln) där det står att böckerna är från Oskar.B.
jag tittar vidare på böckerna och får direkt upp en liten glödlampa i huvudet "heter inte ladydahmers man oskar..?!


(nu är jag dock inte helt hundra på om böckerna ÄR ifrån henne, men jag skulle tippa på det. för vem annars skulle skicka mig böcker om feminism?)

Iallafall så har jag skickat iväg ett mail till Natashja och tacka så mycket för böckerna :)
det ska bli riktigt intressant att läsa dessa böcker, se vad dom innehåller och vad det är för viktig info jag har missat.(som jag antagligen har..)




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt! De där böckerna är strålande!

2011-10-24 @ 14:40:28
Postat av: Liv

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2012-03-18 @ 19:35:39
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0