schemalägg dig själv.

nu har jag setat här, uttråkad i nästan en timme.
snart kommer Anna över och roar mig ett slag vilket känns toppen faktiskt.
förstår verkligen inte varför jag får sån otrolig ångest över att sätta ner min fot i borlänge.
well, staden är inte den roligaste när vädret suger.

iallafall har jag lite saker inplanerade imorgon vilket gör att jag känner pepp för att vakna imorgon, tror t.om att jag ska ställa klockan så jag kommer upp i tid.

Komihåglapptillmigsjälv;

  • Tvätta<--- VIKTIGT...
  • städa (lite..ytterst lite)
  • spela yatzy utaaaa helvete *dalmål*
  • komma på vad jag ska ha med mig till hedemora
  • packa till hedemoratrippen
  • handla hårfärg samt FÄRGA HÅRET
  • hinna med att besöka Hanna samt hennes hemmafru kenny ;)

om någon går upp tidigt imorgon så får ni gärna sms-terra mig så jag vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0