vi har inte yttrandefrihet

nope, det är det sista vi har i detta land.
det var som min mamma sa när jag fick hem feministböckerna.
"nu får vi inte tycka som vi vill heller utan måste tillhöra kategorier!"
sånt gör mig förbannad..

vill jag hata färgen blå, då ska jag få göra det utan någon som helst anledning eller "besvis" på varför jag gör det.
vissa saker är skitsvåra att beskriva sitt agg emot och i dagens samhälle får man inte yttra sig om saker utan att bli kallad idiot, tönt eller jävla äckel.
jag blir så ställd när alla dessa politiskt korrekta människor alltid går till personangrepp, jag trodde det var ni som var dom korrekta jävlarna, men ack så fel jag hade!
nu har jag inte riktigt tid med det här.

jag lär väl läsa någon utav mina "anti-Emma" böcker

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Du skrev att du hade bevis, då förväntade jag mig det också. Man blir lätt idiotförklarad om man håller på så. Fakta backas upp av bevis, åsikter är en annan sak.

2011-10-29 @ 08:49:24
URL: http://nocic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0