whatever floats your boat!

Johanna om Dagens ilandsproblem:

Töntigt att u tog bort kommentaren jag skrev igår, det visar ju bara ännu mer hur patetisk du är. Du godkänner inte kommentarer som är kritiska mot dig. Tycker det är löjligt överhuvudtaget att hålla på och godkänna kommentarer innan dom visas.
Och jag är visst en riktigt person, det är inte direkt så att det är en robot som sitter och skriver det här.
Men jag har ingen lust att lämna ut nån mejl, det är privat.


Sv. aaawww är din mail privat. vad puttenuttigt, jag tycker ändå att man inte står för det man skriver om man inte vågar visa vem man är. så är det bara :)

Emmie  om Lite Snygga bitches.:
Länka till bloggarna/bilderna du lagt upp om du inte vill bli anmäld.

sv: okej, jag ska länka i fortsättningen..: google.se & weheartit.com..
där har du det


Emmie   om Love and hate bitches:

Jag ska starta farmer med bebisar som
ska bli klädesplagg. De är mindre intelligenta
än djur så då är det ok att dänga deras huvuden
i marken för att sen flå dom levande så hybrisfulla
neandertalare
kan traska omkring med dom som klädesplagg.


Sv: whatever floats your boat!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Trodde det var basics att lära sig om copyright, men uppenbarligen hade jag fel.



Bebisar smartare än vuxna säger du? Källa på det?

2011-10-29 @ 02:31:52
URL: http://nocic.se/
Postat av: Sandris

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Detta gjorde min dag :D människor alltså.....

2011-10-30 @ 16:29:28
URL: http://www.nattstad.se/iwillneverfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0