Ingenting är gratis här i livet..




jag kommer inte ihåg om det var igår eller i förrgår jag och min kära karl låg och diskuterade vad vi tycker om prostitution.

jag kan med stolthet säga att jag tycker det är helt okej  med det, alla måste vi tjäna våra pengar någonstans eller hur?
väljer du helt själv att bli "hora" så ser jag inget fel med det.
men enligt många feminister så är detta en skam för världen.
åh nej hon säljer sin kropp, kvinnans egna tempel å blaaaaaaaablaaaaaaaaaablaaaaaaaaaah..
det finns nog tamefan ingen som har större makt över sin kropp än en prostituerad som har valt det "yrket" själv.
hon bestämmer helt själv hur mycket hon ska jobba, hur ofta och vilka dagar hon känner för att vara ledig.
kunderna kommer ändå stå på kö, karlar som kvinnor.
men om det då är sån tabu (enligt feminister) att kvinnor prostituerar sig, är det då okej om männen gör det?
jösses vad det är vanligt bland unga män att sälja sina kroppar.
Mcdonalds är inget jobb folk vill ha längre, att hora runt lite tjänar man ju multum på och du får lätt stamkunder.

jag ser verkligen inget fel i att sälja sin kropp så länge DU har VALT att göra det och att DU är DIN EGEN CHEF!.
inte en jävel ska leka bordellmamma och sno 75% av dina intäckter.


jag menar, alla är vi horor till rätt pris, eller hur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0