fint.. fult ..why the face?

jag fick en sån otroligt gullig kommentar som jag måste visa för er




Sv: nej jag är varken sjukt negativ eller bitter, jag tycker dock bara om att gnälla lite när jag ser saker som är fula. ifall du vill läsa bloggar som är sockersöta så kan du gå in på fokis.se , där har du en positivt och gullig blogg.
men ser jag någonting fult så måste jag yttra mig.
ändå handlar vartannat inlägg om snygga personer eller snygga plagg? så jag vettefan hur du läser inlägg på för vis. Skorna var groteskt jävla fula och det borde vara förbjudet att överhuvutaget få tillverka såna skor. gubbskor är fult enligt mig.
nä jag hänvisar dig till fokis blogg istället, där kan du läsa om små puttinuttiga fjun-djur samt hennes kawaiiiiiiiiiiiiiiii-liv!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0