Hejdå Vinter.

jag är verkligen en vintermänniska, men nu när jul och nyår är över så vill jag se asfalt , grönt gräs och ett par vattenpölar här och där.
ingen mer snö tack.

i veckan blir det att ta bort all förbannad julpynt och blicka framåt. om 4 månader är det PÅSK!
fram med björkriset, äggen , fjädrar och alla häxor.

nu när jag blickar framåt mot våren så kommer jag även att göra om min blogg (igen..)
ny header ska fixas och ny bakgrund med, snöflingor duger inte när jag vill ha lite värme.


visade jag förresten mitt senaste inköp? Nya Lösögonfransar.
johanna köpte 2 par så jag kunde inte undgå att smita in på lindex efter jobbet och köpa ett par, 35:-




Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Jaa, men då är det de jag tänkt köpa dom två senaste åren, men kommer aldrig för mig att göra det. Det står på min shoppinglista inför morgondagen! :D Tack för svaren!

2012-01-02 @ 20:05:16
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0