tatueringsplaner?

efter att ha fikat med johanna och pratat om allt mellan himmel och jord så kom vi in på tatueringar.
och helt plötsligt fick jag ett sånt där enormt sug av att tatuera mig.
jag har alltid funderat över hur alla personer hittar sina tatueringar, vad dom får inspiration ifrån och vem det är som ritar upp deras tatueringar.

själv är jag brutalt värdelös på att rita, det enda jag kan rita är nakna tjejer som antingen gör någonting sexuellt eller dör.. hur kul är det?

jag gillar inte att kopiera andras tatueringar, tycker nästan det är lite "fult gjort".
så om ni har några bra inspirations-sidor så tipsa gärna mig^^



Kommentarer
Postat av: lisamarie

http://rodeo.net/tattoologist/

den brukar jag kika in på ibland :-)

2012-01-04 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0