Äventyr!

Min blogg kommer få se ut såhär ett tag faktiskt !
jag har varken tid lust eller ork med en ny design! äh jag får pimpa upp den med roliga bilder
idag vaknade jag upp av att mamma väckte mig och fråga om jag skulle hälsa på Aina, jag var alldeles för död för att orka.
men när mamma åkte kunde jag inte somna om, blev super-pigg . kunde lika gärna följt med isåfall.
sen åkte jag , min granne andreas och hans kompis till Ica Maxi, jag köpte chips , dipp å fanta (som jag har längtat efter i flera flera flera flera dagar )
men när jag väl började äta å dricka.. så var det inte det minsta gott..heja emma!


Eskilstuna blir det inte denna helg HELLER! ! baah. jag som hade sett fram emot de så jävla mycket
så vad ska man nu göra i helgen?? någon som har nått förslag? kom gärna med tips^^

kanske ska ha tjejkväll med hanna imorgon, tjej-skämma-bort-oss-dag!
vi har bestämt oss för att vara nyktra :) så jag ber er : hör INTE av er om fest osv. för vi tänker inte följa ändå!

somnade även en stund på dagen idag.. kl tre till kl sex.. jag hatar att sova sådär.. en halvtimme är okej, men fan inte tre timmar.

idag fick mina ögon bli gröna^^
och jag älskar ÄLSKAR fan färgen grön <3





fasiken, jag behöver verkligen en digital-kamera :(

Kommentarer
Postat av: Bettan

du passar asbra i grönt!!!!

2010-08-06 @ 15:44:59
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0