You are my heroin!

idag har jag haft en helt jävla kick ass day! en helt perfekt dag
sandra och tim kom till mig.. kring.. ja tidigt iallafall, nyvaken som ett ägg var jag och dom gjorde mig på så otroligt bra humör
sandras humor och Tims pussar och kramar gjorde mig på ännu bättre humör.
följde med dom hem senare på dagen, åt lite mat, stoppade tim i säng och vi parkerade oss ute  på balkongen i ösregnet! vi delade hemlisar och skrattade som aldrig förr

"Fan vad jag hatar när killar gör Tum-tricket..."
"en hårig pung som slår mot slidan är ju HEMSKT"
"men vi kan ju göra mus-pruttar på kommando"
osv..

sandra, du gör mig så otroligt lycklig och jag är så otroligt glad över att jag har dig och tim i mitt liv.
ni är mitt heroin <3


Tim och min mami var på kakjakt :)

jäkla gullegris <3







inte för att skryta, men ibland är jag nog den bästa fotografen någonsin :)
jag älskar verkligen den här bilden på sandra och tim!




varken jag eller tim kan sitta still när det kommer till "egobilder" på oss två :)



fränaste bilden på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0