14år och snart mamma till kelly




jag har verkligen fastnat för den här bloggen.
Visst, finns otroligt många bloggar om unga tjejer som känner sig "redo" att skaffa barn osv.
men den här tjejen är verkligen annorlunda.
när jag först gick in på sidan tänkte jag "amen vaf*n, fjorton år.. seriöst?.. aja..lycka till"
men den åsikten ändrade snabbare än blixten.

Den här tjejen ÄR redo att skaffa barn.
hon vet mycket väl vad hon har gett sig in på .
Det var länge sedan jag kunde läsa om en tjej som är så pass mogen och vet vad hon gör.
Hon ÄR redo att bli mamma åt kelly.

Personligen tycker jag att man ska iallafall ge denna blogg en chans, alla kanske inte stödjer denna unga tjejs beslut att bli mamma vid så ung ålder.. Men ge den ett försök iallafall

Bloggen hittar ni-->
här



Som sagt.. Att vara en bra mamma har inget med ålder att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0