Att baka muffins (med mix)

Anna tipsade mig om att det är superlätt att göra muffins med sån där muffins-mix
så jag tvingade min granne adde att följa med mig och handla.
Väl inne på willys så hittade jag inte mixen, utan fick fråga
en tjej där gav mig tipset att "den här ska minsann vara jättebra" osv osv. fast det stod att det var mix för chokladkaka. Men hon sa att det fungerade lika bra att göra muffins på den .
självklart litade jag på henne, hah det skulle jag inte ha gjort
det var den SÄMSTA smeten någonsin, allting var klart, bara tjoppa ut det i formarna och in i ugnen.
det blev som kladdkakemuffins sa hon.
mina muffins blev inte bra alls, enda fördelen är att dom smakar ruggigt mycket choklad.
Det är väl det enda positiva?

imorgon ska jag & Anna baka RIKTIGA muffins från scratch! riktiga housewives muffins!!! fluffiga och goda! gärna med bär i !
man kan inte lyckas jämt:) så nu vet jag iaf att "muffinsmixen" är värdelös.









HAHAHAHAHHAHA helt klart någonting som liknar "hotet från underjorden"


Kommentarer
Postat av: ozi

det är ju för att du har för tunna muffinsformar fattar du väl, det är inte smeten -.- du får ha dubbla istället

2011-01-31 @ 14:37:19
Postat av: Anonym

jag gjorde muffins med den där kakmixen förut och de blev jättegoda och fina och bra!

2011-01-31 @ 14:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0