det är då själva fan.

jag tänker fortsätta att sätta ner min fot för det jag skrev om norge.
tidningarna publicerade det som terrordåd , vilket dom visste skulle sälja tidningar eftersom 98% av världen förknippar terror med Al Qaida(stava).
men då var det en patetisk liten brat som gjorde förödelserna istället.

tydligen så är jag så jävla dum i huvudet och så jävla utvecklingsstörd för att jag har yttrat mig.
jagr tar verkligen inte åt mig av det som sägs.
men nu vet jag verkligen vad karlar gör för lite fitta
.
det är verkligen tragiskt hur folk man en gång i tiden stod nära är totala främlingar.
men vet ni vad, mig gör det inte ett jävla piss.
jag märker varje dag hur jag bara blir bättre och bättre som människa medans dom andra verkar ta 7 steg bakåt  - DAGLIGEN!
jag hade verkligen högre tankar om dig, men nu kan jag bara skratta åt dig!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Bulan

FN säger:



Terrorism är en handling som syftar till att döda eller allvarligt skada civila eller icke-stridande, med avsikt att skrämma en befolkning eller utöva tvång på en regering eller en internationell organisation.



Vare sig det är en muslim, ateist eller marsmänniska så är det ett terrordåd.



Du är absolut inte utvecklingstörd eller dum i huvudet! Tänkte bara upplysa dig om vad terrorism verkligen är.

2011-07-25 @ 13:45:00
Postat av: Sju steg bakåt för fitta

Kul att vi kan skratta åt varandra.



Yttrandefrihet är bra och det är kanon att du sätter ner foten för det du sa om Norge. Men yttrandefrihet innebär också att man kan få ett motargument och då bör man kunna svara på detta.



Väntar med spänning på att höra dig argumentera för att incidenten i Norge inte är ett terrorbrott trots att du nu har läst definitionen av begreppet "terrorism". Vad är t.ex. den avgörande skillnaden i motiv mellan det som hände i Norge och 9/11 som gör att inte båda är terrorism?



Under tiden kan jag be om ursäkt för att jag kallade dig utvecklingsstörd eftersom att du uppenbarligen tagit åt dig förvånansvärt hårt. Trodde inte att du tog så allvarligt på lite hårt ordbruk eftersom du själv skriver med rätt hårda ord exempelvis på din blogg.

2011-07-26 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0