hundar = trend.

varför är det så jädrans trendigt med småhundar?
nu är det ett par år sedan paris hilton skapade trenden med chihuahua valpar.
fine det gör mig ingenting
men vart jag än tittar så ser jag bara fulare och fulare  hundar.
det finns såna fula hundraser att jag t.om överväger att sparka på dom när dom försöker sniffa på mig.
det har faktiskt hänt att jag har sparkat på en hund som gått framför mina fötter.
(trust me, jag ångrar det inte för fem öre och det var ingen olyckshändelse)
är jag djurplågare för det? NEJ!.
ska du ha en hund så ser du fan till att ha pli på den också.
jag blir så jävla förbannade på folk som skaffar hund och tror att det bara ät att ut och ta lite promenader med den. en hund som tigger, springer runt ens fötter osv är det värsta jag vet.
och jag tänker fortsätta att sätta ner mina fötter där jag går, jag tänker inte vika undan för att en ful byracka har damp och kutar omkring.
ouppfostrade jävla ägare!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Nästa gång ska du sparka på ägaren istället för hunden!

2011-07-30 @ 08:40:05
Postat av: Sarah

Vad rolig åsikt du har. Så om du någon gång i framtiden skaffar barn i framtiden och den springer framför någons fötter, (som jävligt många ungar kan göra) så har jag rätt och sparka den för den går framför mina fötter!? Och vilka ouppfostrade föräldrar. Och det blir inte barnmisshandel då?

2011-07-30 @ 21:27:13
Postat av: Michelle

Kan hålla med till en viss gräns fast med katt ägare. Folk som inte har pli på sina katter förtjärnar faktist att få sina katter överkörda. Jag brukar faktist gasa lite extra när jag ser en katt på vägen nu.

2011-07-31 @ 14:22:00
Postat av: Erika

Michelle hur lär man en katt att inte gå på vägen!?

2011-07-31 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0