En värdelös fråga. En underbar dag.

min dag har varit toppen, trotts enormt lite sömn.
somnade halv åtta i morse. klockan nio gapade katten sig hes och ville in.
klockan halv elva ringde mamma och väckte mig.. sedan låg jag och halvsnosa en stund tills Sandra ringde och väckte mig igen.
Drog ner på stan för att möta upp mitt Lilla Hallon som jag inte sett på.. jag vet knappt när det var sist vi sågs?
fikade lite med henne sedan var det bara att traska hem till Anna´s föräldrar eftersom hon bjöd på kaffe^^

väl där kom ovädret och vi satte oss ute på altanen och spelade yatzy och räknade sekunder mellan blixtrar och åskan.
en snabbvända på kupolen blev det. köpte ingenting, wohooo ..
efter kupolen gick Anna hem till sina föräldrar och jag hem till mig.
efter en timme skrev hon ; har du tråkigt? och det hade jag så hon kom över på en kopp kaffe.
fick även besök av en gammal vän (Hannah) som var ute på kvällspromenix med sin vovve.

perfekt jävla kväll^^


btw; hittills har jag bara

fått en idiotisk fråga

i min "frågestund" :P


Kommentarer
Postat av: Greger

Vad är poängen med en frågestund om du inte svarar?

Somalie!

2011-06-10 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0