Fel att ha åsikter?

varenda gång jag yttrar mig i min blogg så får jag ALLTID HÖRA!

"yttra dig inte om saker du inte har en aning om".

en åsikt kan för bövelen aldrig vara FEL oavsett vad du tycker eller tänker.
alla har rätt att skriva precis vad dom vill eller känner för.
bara för att folk har delade åsikter så betyder inte det att det finns någonting som ENBART ÄR RÄTT.

jag tycker si och ni tycker så. vad är det för fel med det?
folk som klagar och säger att DU HAR FEL har verkligen inte gjort sin läxa.
när man diskuterar finns det inga rätt eller fel. men det verkar väldigt få veta eftersom jag alltid har fel?
hur kan det vara fel att tycka någonting?


hur kan jag vara dum i huvudet som tycker att slitz är en bra tidning? eller att folk som väljer att vara hemmafruar är bad ass? eller min åsikt om att jag tycker hästar luktar skit och är vidriga djur?.. det är väl ändå min åsikt? hur kan den vara fel? jag kan inte annat än skaka på huvudet när jag läser folks kommentarer. Ni roar mig.
för jag inser verkligen hur många det finns i världen som inte kan ta en diskussion på rätt sätt utan kör på personangrepp istället ! win för mig.



enda vettiga hästarna är my little pony´s , för dom luktar gott och bajsar inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får absolut tycka och yttra dig om precis vad du vill. Däremot så är det ganska korkat att inte skaffa sig ett bra hum om ämnet man vill tycka nåt om. Att bara tycka för tyckandets skull fyller ingen funktion utan får bara dig att se ignorant ut.



Och varför vill du famla i mörkret egentligen? du är way too old för att tro att du redan vet allt. Kunskap är makt! Utnyttja det!

2011-06-14 @ 20:23:52
Postat av: JoJo

du har rätt i det du skriver hjärtat, en åsikt kan INTE vara fel! bara för att andra inte håller med om ens åsikt så betyder det inte att din åsikt är fel för det. :) be strong baby! <3

2011-06-14 @ 20:38:59
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Lina

finns människor/hundar/katter/fåglar/kossor mm som definitivt alla bajsar och allihopa kan även lukta illa så dumt att ogilla hästar pga att vem luktar och bajsar? verkar snarare naturligt :P

2011-06-15 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0