Nytt Läppstift, Check!

jag gick ner på stan i stormen, jag tror moder jord håller på att vårstäda.
Jag gick in på moderna salongen och fick hjälp av en riktigt söt tjej som gav mig flera tips på hur jag skulle få bort den hemska färgen.
hon gav mig en mousse som ska användas när jag tvättar håret, silvershampoo är det icke och ingen inpackning heller.
så vi får helt enkelt se hur den funkar
vet att mamma har använt samma mousse fast med röd färg till sina slingor hon hade förut och de var toppen.

Sen gick jag vidare in på lindex för att enbart kika lite på saker, där träffade jag Malin :)
stod och talade lite med henne, jag hittade lite smink också, ett rosa läppstift som luktar otroligt gott (Viva La Diva Really pink 75) och en ljusrosa rouge (också från viva la diva)!


mamma ska köra mig till falun kring kl fem.
ska ta med mig lite "skämma-bort-mig-själv-saker" till kim , ligga i badkaret med tända ljus, hårinpackning , ansiktsmask och en massa mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en mousse som tar bort det gula i hår eller drar den liksom ur all färg eller hur man ska säga?

2011-03-24 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0