Aj Aj Aj , men självförvållat.

Krista kom förbi idag på en kopp kaffe, vi satte oss och stekte i solen
my gooosch vad vart det var idag. trodde vädergudarna skämtade med mig.
och hur mycket har jag inte bränt mig då?
mina ben känns som om dom har varit inne i en bastu i ett par timmar. dom kokar.
lika mina axlar, men det är självförvållat och det är kristas fel, vi sitter alltid i solen oavsett vad när vi ses.
undra vad vi skulle göra ifall det regnade en dag och vi ska umgås?hmmm




jag saknar kim
jag vill härifrån och ställa mig vid spisen
laga otroligt god mat och skämma bort honom rejält
ååh vad jag längtar tills på torsdag då jag sticker igen <3

det jag längtar efter mest av allt i hela världen är den dagen vi flyttar ihop, jag finner inga ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0