Bjuder över en vän på kaffe.

men inte fan vill han dyka upp.. john blund verkar vara så långt ögat kan nå..
han är mer än välkommen, likt förbannat dyker han upp här sist..
om det blir som dom andra nätterna så kommer han att dyka upp om ca 5 timmar.
vilket JAG INTE UPPSKATTAR!


Imorgon ska jag spöa skiten ur sara i yatzy är det planerat^^

Sen måste jag även testa mitt löshår och se om det vart bra eller ej.
ifall jag är tvungen att sy om det helt eller om det kanske är några få smådetaljer som behöver fixas.
jag avskyr löshår ibland..

Otroligt sugen på popcorn är jag också. vill ha en stor Bål-skål fylld med bio-popcorn!
jag längtar tills på torsdag då jag återigen reser till ♥ Falun ♥


Kommentarer
Postat av: Cattiz

vart får du dem där snygga tecknade bilderna på tjejerna du har på din blogg lite här och var? :)



jag vill oxå ha!!! :)

2011-05-19 @ 12:58:03
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0