En helspeckad dag.

stavas det speckad? eller späckad?
crap-the-same!

min dag började fruktansvärt.. jag somnade kring.. halv sex-sex nångång och vaknade i ren panik halv tio och trodde klockan var halv fyra.
kändes inte som om jag sovit överhuvutaget utan bara blinkat.
la mig igen men somnade aldrig riktigt utan låg och snoozade som det kallas (vilket är det absolut bästa jag vet)
jag skulle kunna snooza mig igenom hela mitt liv känns det som, jag kan inte kliva upp på morgonen utan att få snooza en stund.
bästa som finns är att ligga och morgon-kramas med Kim!


Lagade lite mat, sen fick jag tråkigt och började gå runt i lägenheten för att komma på något att göra.. ingen inspiration så jag kastar iväg ett sms till Anna; "ey, vill du ha kaffe?"

hon tog med sig vovven och åkte hit. jädrans vilket slagsmål det var mellan Benito & Teo. busigare djur får man leta efter. tycker det är så nice att dom kommer så bra överrens med varandra och busar i timtals.
dom är som våra barn^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0