Hej Anonyyyyyyym

ANONYYYM om Lättroad.:
fröken dubbelmoral... var det inte du som bara passade i att vara vit och nästan genomskinlig?

sv;nää vilken chock att du var anonym^^
jo jag passar otroligt bra i att vara så blek som möjligt. Men jag kan inte kalla mig speciellt brun nu heller. Att jag fått färg på mig går nästan inte att undvika i det förbannat underbara vädret vi har haft och det finns fan ingen skugga på kristas balkong.
Att jämna ut det hela gör mig ändå inte till brun, jag kommer alltid att räknas som blekfis i jämförelse med mina brudar som blir bruna så fort dom tittar ut genom fönstret. Att få lite "färg" på sig är bara för att hålla pigmenten i trim.
oavsett vad så behöver jag inte byta foundation lr puder, jag förblir blek ;) även fast jag får "färg" PÅ KROPPEN
var nog på din fråga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0