Pedofiler.




jag sitter och kollar på uppdrag granskning.
avsnittet handlar om pedofiler och vad man ska göra med dom efter att dom setat av sitt straff.


I Californien (jag tror dom sa Californien) så har dom infört GSP fotboja på dömda pedofiler och våldtäktsmän.
det fungerar så att om dom går i närheten av ett ställe där det vistas väldigt mycket barn så går larmet och dom åker raka vägen in i fängelset igen.

medans i sverige hjälper vi dom att fixa en lägenhet (även om dom sitter på sluten vård) samt låter dom komma in i samhället igen, som om ingenting har hänt.

jag blir så frustrerad, vart är världen påväg?
jag kan med stolthet i ryggen säga ; Det ska vara dödstraff på pedofiler!

hur kan man ens se pedofiler som människor? det gör inte jag. jag ser dom som kräk, folk som har använt sin makt för sin egen nytta. att ge sig på någon som inte kan försvara sig är så otroligt jävla fegt.
Hur kan man ge sig på ett barn?
hur kan man vilja skada ett barn..?.. för livet dessutom..

Om mitt barn skulle bli utsatt för en pedofil så hade jag skjutit honom direkt, utan tvekan.
Folk hade gärna fått sätta mig i fängelse för mord men då kan jag också med stolthet i ryggen säga att jag stod upp för mitt eget barn OCH jag tycker inte att jag gjorde någonting fel.


  • Hur tycker ni? vad borde vi ha för straff i sverige för pedofiler??




Kommentarer
Postat av: Krista

Tortyrkammare och Dödsstraff åt pedofilerna!!

Postat av: Thirése

jag håller med dig, både vad det gäller dödsstraff åt pedofiler och även att jag skulle döda pedofilfan och sitta med stoltheten i fängelset!

2011-05-12 @ 22:26:42
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0