trailer trash ringar




nu ni ska fröken Emma yttra sig lite angående förlovningsringar
eftersom folk förlovar sig till höger och vänster idag.

Oj, jag vet inte ens vart jag ska börja..
När man förlovar sig så är det första man ska tänka på; Du ska spendera resten utav ditt liv med denna person.


folk lägger upp bilder på sina bundna händer å visar "hej titta här, vi har förlovat oss"
men varför ser alltid ringarna exakt lika jävla dana ut?

dessa vanliga ringar är så jävla "Trailer Trash" och så otroligt jävla tråkiga.
jag skulle aldrig sätta en sån ring på mitt finger, aldrig någonsin.
Även ifall kim skulle komma hem med en sån ring så skulle jag säga NEJ, enbart p.g.a ringen.
Hur kul är det att ha saker som precis varenda jävla människa har?


ska jag förlova mig ska jag ha en fet jävla diamantring som förlovningsring , så jag vet att det är på riktigt.
ingen jävla ring som skriker "ta två betala för en"! Big No No No

meeen det är ju bara vad jag tycker ^^

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Kunde inte har skrivit det bättre själv! :D du äger baby! <3

2011-05-17 @ 15:59:20
URL: http://leadeer.bloggplatsen.se/
Postat av: ellia

hahahah sant! det känns som att det har blivit en slags grej av att förlova sig efter bara en månad tillsammans och att det är okej eftersom ringen inte kostar mer än en utekväll på krogen.



2011-05-17 @ 21:51:08
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: Josefine Nyberg

Klockrent! Jag vill också ha en fet ring.

2011-09-11 @ 22:24:55
URL: http://josefinenyberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0