Tack Mami.

jag satt och kollade igenom reklamen som kom som en tsunami från brevinkastet.
medans jag bläddrade igenom allt och fick syn på jättefina morgonrockar så blev jag lite "grumpy".
satt och halvsvor för mig själv över att min lila morgonrock ser ut som skit efter allt den varit med om under alla dessa år. att den en gång i tiden var ljuslila , fluffig av allt fleece.

Mamma bara skrattade åt mig och vips så trollade hon fram en RÖD morgonrock i fleece till mig. bara sådär.
den hade hon haft hängande i sin garderob i flera år utan att säga någonting.
hon trodde att "hon kanske kommer använda den någon dag.." vilket vi båda visste var en lögn.

Så nu äger jag en ny fin morgonrock som jag kommer bosätta mig i när termometern utomhus börjar närma sig -10


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

åh vad mysig, en sådan har min mamma med som jag brukar sno men hennes är också helt sliten så vill också ha en ny... Vilken tur du hade som har en mamma som kan trolla, haha ;)

2011-11-14 @ 17:42:38
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: jaha

men den på bilden är velour och inte fleece..

2011-11-15 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0