en bra dag trotts allt.

morgonen började förjävlig kan jag säga er :P
när jag & Anna kom till jobbet var porten stängd eftersom en gubbe hade låst in sina nycklar dit och vi inte har några..
så det var bara att skita i jobbet och bege sig till csn för jobb.


nu har jag varit hemma ett par timmar och fått i mig både lunch och kaffe.
ska snart bege mig tillbaka till jobbet och slita som ett djur ;)

men först ska jag lyssna på lite underbar musik!




bjuder på en fin bild, en bild som äntligen betyder att jag inte längre är borlänge-bo :)




Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Var gärna med på min tävling, länk hittar du i menyn! :)

Lycka till!

2012-02-01 @ 16:34:32
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: skotten

tycker nog du borde vara glad över att överhuvudtaget ha ett arbete. visst det kan vara slitigt blabla men du har åtminstone ett jobb att gå till varje dag! så lite mer positiv anda tack =)

2012-02-03 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0