Blondinbella Mot Världen!





Jag hatade blondinbella förut, det står jag för.
jag står för saker jag gör och säger.
jag är ingen svag människa som skyller ifrån mig på andra.
varför ska man isåfall göra saker om du är så jävla feg att du inte kan stå för det?

Anyway!
jag läser blondinbellas blogg dagligen och jag älskar hennes sätt att tänka osv.
jag tycker hon är en stark och självständig kvinna, en kvinna som har lyckats bra somfan i livet.
Men det finns alltid människor som gör påhopp på andra.
t.ex så är det ett jävla snack om blondinbellas näsa.
att hon ska ha opererat den osv, att hon ska ha förstorat brösten.

1. Blondinbellas näsa är till  99% säkerhet INTE opererad
2. på varenda bild där folk "anklagar" bella för att ha gjort ett ingrepp så ser näsan större ut, bella gör miner så näsan vidgas osv.
3. blondinbella är KVINNA och inte lika mager som för ett par år sedan , när hon slog igenom.
(blondinbella är inte det minsta tjock, hon har kurvor som är det vackraste som finns på en kvinna och hon har otroligt superläckra bröst )



Jag gick med i facebook gruppen Blondinbella nyligen
i loggen stod det någonting som gjorde mig fly förbannad..

"Godmorgon! vad är det för skit du sitter och skriver till min lillasyster, hon köpte egoboost av dig och när du signerade den så skrev du "hoppas du gillade min bok, jag gillar inte dig" till henne längst bak i boken? du ska fan inte sitta och skriva så till min syster förstår du det? hon tog jävligt illa vid sig! det ...ända hon ville ha av dig var en autograf och du skriver att du inte tycker om henne, hon har inte gjort dig någonting. Du skämmer ut dig totalt människa!"


Om detta nu stämmer, varför har man inte tagit kort på boken och sidan där blondinbella ska ha skrivit detta ?
att bara kasta upp det på blondinbellas logg på facebook utan bevis tycker jag låter förbannat jävla töntigt.
och detta är en vuxenkvinna som har skrivit också.

jag tror inte ens att blondinbella ska ha skrivit nå sådant elakt till en tjej som valt att köpa hennes bok.
förvånar mig inte om ungjäveln inte är läskunnig eller har skrivit någonting sådant själv.
ska bli ett sant nöje att se vad tjejen svarar på mina kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Sandy

HAHAHA! Jävla idiot! Exakt.. då tar man ju foto på det hon skrev, om hon nu skrev så. Vilket jag inte tror att hon gjorde. Låter jäkligt löjligt faktiskt. Jag funderar på att köpa hennes bok. Ska du köpa den? :)

2010-09-12 @ 15:38:58
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Sandy

Fan vilken rolig dröm du har! :D men det skulle du absolut passa som Emma. Jag ser ju bara hur duktig du e på att sminka dig sj :) så då blir det inga som helst problem! :D <3

2010-09-12 @ 16:12:50
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0