Hur ego är du?

Mitt ex fick en fråga utav sin kompis förut
"beskriv din flickvän med ett ord"
han fundera och fundera.. tillslut sa han : egolicious!
och det var nog den bästa beskrivningen jag hört.

Jag är väldigt ego.. egokär så att säga.
jag är inte egoistisk när det kommer till saker, men jag är ego-kär.
jag älskar mitt utseende, jag älskar att sminka mig, fixa håret och göra mig drop dead gorgeous!
att posa framför spegeln är någonting jag gör varenda gång jag går förbi en spegel.
jag posar JÄMT.
tillåmed när jag pratar i telefon, halvsover, sitter vid datorn, busar med benito, är ute på stan eller är och handlar.
att leka i photoshop och ändra bilder med ljus och skärpa är nog det roligaste som finns också
att se skillnaden hur en grådassig egobild kan bli .. hm.. finns nog inga ord som beskriver det heller
klantarsel som jag är så glömde jag att spara originalbilden så jag kunde visa skillnaden. Heja Emma

Har man en skitkass kamera får man leka i photoshop^^








Kommentarer
Postat av: Sandy

Helt rätt! Man ska älska sig själv & sitt utseende :D DU E SNYGG! <3

2010-09-15 @ 17:20:35
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0