Skillad tjej.





jädrans vad jag har hunnit med saker idag.
sara väckte mig och ville spela yatzy samt dricka kaffe, vips så flög jag ur sängen.
efter många parti gav vi upp eftersom det gick åt h*lvete.
satte mig och försökte gnugga mina små hjärnceller för att skriva ett nytt cv, blev avbruten av en viss Anna som ville komma förbi.

när hon åkt hem satte jag mig ner och skrev ett dunderbra cv, är riktigt nöjd för en gångs skull.
och nu sitter jag här och söker så mycket jobb jag bara kan.
men det finns ju inga?
telefonförsäljare.. nejtack..
kirurg? ja för det har jag säkert behörighet till..
lärare? ja...absolut..
osv..

så jag får helt enkelt köra på en old school variant.
försöka hitta en person som äger en skrivare och printa ut så många cv:n som det bara går, kuta omkring till butiker och dela ut dom och hoppas på att någon nappar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0