Sånt här är alltid trevligt.

fick ett mail från en vän på fb där hon haft en konversation med ett s.k fittslem från en byhåla!
"Känner du ***************? hon var en nära vän till mig men sen maila hon bara pang på,frågade om jag kände dig? jag skrev att visst, vi är vänner..snackat någon enstaka gång och att du verka schyst å behandlat mig bra. sen skrev hon du var falsk, snacka skit om allt och alla och låg med upptagna killar och sågs som sveriges hora. det vart mailbråk, jag skrev att jag inte accepterade att hon snackade skit om folk som jag ansåg var fina människor och som jag tyckte bra om, och som dessutom inte har gjort mig illa eftersom att jag helst vill ha en egen uppfattning av de. då vart hon ännu mer sur påstod att jag inte var en bra vän för att jag inte litade på henne..jag skrev att jag inte litar på folk som snackar skit om folk som behandlar mig bra och som inte gjort mig illa..jag skrev att visst jag känner inte dig så vet inte allt om dig men att någon påstår sig vara sveriges hora osv de är lite väl till överdrivt..sen skrev hon att jag också var falsk så jag svarade; vad är du då? du som jag ansåg var en av mina närmaste vänner..antingen ville du eller vill du vara vän med emma sj och allt att de är därför du snackar skit eller så känner du dig hotad av henne?! för man snackar inte skit om någon om man inte har all fakta heller..sen frågade jag om hon ens kände dig, nej då kom det fram att hon inte kände dig personligen men kände igen "typen" ja då bad jag henne dra åt helvete och att jag inte kunde vara vän med såna som henne och att hon skulle passa sig att snacka skit om folk som hon inte känner eller vet något om att hon kunde glömma våran vänskap..ja då tog jag bort henne som vän och hon blocka mig med orden; du får skylla dig själv den dagen som emma snackar skit om dig och behandlar dig illa. hann iallafall svara att den dagen lär nog aldrig ske med tanke på att jag åtminstone inte dömmer folk o lyssnar på skitsnack från falska människor som du.."


jag skrattade så jag halvdog när jag läste vad de s.k fittlsemmet har skrivit om mig^^
well.. alla kan inte vara lika bra , bäst , vackra å underbara som jag. jag är unik.
det är inte mitt fel att du skaffat dig ett hemskt rykte i byhålan du bor i
men tänk positivt hjärtat, en dag kanske du växer upp:)
'

sist men inte minst, tack hjärtat för att du försvarade mig på de sättet som du gjorde, det betyder oerhört mycket för mig <3

Kommentarer
Postat av: anna

allt för dig gumman, ingen snackar skit om mina vänner ostraffat. de kan alla dra åt helvete!! puss <3

2011-09-01 @ 14:51:21
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Sandraa

Skit i såna low-lifers bästa Emma! Du är fin exakt som du är och folk som snackar skit om MINA vänner blir jag förbannad på! Det kokar inombords!



Love you babygirl <3 Sally Wally <3 RoxXxylicious!

2011-09-01 @ 17:05:04
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: anna

du behöver aldrig tvivla - jag finns alltid där och försvarar dig!!

2011-09-07 @ 00:00:51
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0