nakna sanningen om er!

nu är jag trött på er.. just det.. ER, ni som kallas "bästa vänner" osv.
jag är trött på att höra era jävla kommentarer om mig.
även fast ni kanske säger de på skämt, jag skrattar osv behöver det inte betyda att jag tycker det är lika roligt som er.
kalla mig hora,slampa, luder, crackwhore osv. gör de ni, men kalla mig fan inte eran vän sedan
nu tänker jag ta en "paus" från er, jag vill inte ha med er att göra ett tag. speciellt inte när jag mår dåligt.
jag behöver vara bland folk som får mig glad.
fan va ni hra mycket att lära av vissa personer.

att kalla sina vänner för fula, sen när blev det okej?
om jag nu är så jävla ful, varför är ni då vän med mig?!

jag skulle aldrig kunna säga till min polare att jag tycker hon/han är ful, btw. jag umgås inte med fula människor.
jag är tamefan ytlig och därför umgås jag inte med folk jag inte dras till!.
Att jag var tvungen att sätta mig ner, fundera över det här och att jag verkligen insåg att jag  har blivit sårad av er, jag är chockad. men jag är glad över att jag kom fram till det här.
Hur fan kan man såra sina vänner med ord? varför gör man det?

Så nu vill jag inte att NÅGON utav mina vänner hör av sig till mig, jag hör av mig till ER om jag vill något.
egentligen borde jag säga : dra åt helvete.. men det gör jag inte.
för har ni sårat mig, ska jag fan såra er.. om ni ens är värda att lägga ner mer energi på?
pinsamt av er iallafall. fruktansvärt jävla pinsamt

tur att det finns vissa riktiga vänner som får en att inse att jag inte är värd sån där jävla smörja som läcker ur deras käftar..





Kommentarer
Postat av: ?Vän?

Taskigt att de var taskiga mot dig. Men du visade ju varför också i ditt inlägg. Egoistisk och väldigt ytlig är inte direkt ängel-egenskaper.

Att du inte umgås med "fula" människor och därmed mobbar alla du inte finner tillräckligt snygga för dig.

Det är ju ganska pinsamt

2010-08-17 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0