Kissie, hur tänkte du nu ?

Kissies nakenbild cirkulerar ju fortfarande över internet, och damn va hon har lyckats med sitt "PR-trick"
fler läsare? JA
provocera? JA!
jag måste visa er den utan "dolda grejer"

Hon har tillåmed photoshopat den extremt jävla dåligt, eller om hon glömde vissa partier på kroppen?
En mänsklig människa ser inte ut såhär.. skyll inte på vinklarna!
Nog för att jag var duktig på att skolka MEN är det någonting som satte sig fast i min skalle var fotolektionerna.
Kissies bild ÄR äkta ( till viss del ) hon förnekar bilden och säger att det är någon som har "photoshopat bort hennes underkläder"! . Det som var jävligt populärt i somras med Kenza och Foki´s bilder.
Så nu vet vi att kissie inte fick dom perfekta brösten som hon la ner så mycket pengar på. Det är nog därför hon kommer göra en till operation. jag sätter tusen spänn på att när hon har gjort dom nya brösten så kommer hon att gå ut med att "det var jag som la ut nakenbilder på mig själv".
tycker bilden är ganska roligt att hennes mage är lika liten som hennes iphone och att hennes ena överarm är större än hela hon? whats up with that??
brösten är så "äkta" som det bara går att vara, dom är snea och olika stora osv. Niiiiice

men nu ska jag sluta gnälla på Miss Kissie, hon är inte annat än mänsklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0