Lyxfällan lönar sig



jag tror inte en enda svensk missade avsnittet av lyxfällan när lilla unga Vanita var med.
varenda blogg spydde galla över henne, det gjorde jag med. men inte lika extremt som vissa andra.
DOCK ska jag erkänna att jag diggar den bruden skarpt
det verkar löna sig att vara med i lyxfällan.


Vanita Bergman verkar ha jobbat sig upp till toppen nu
som modell och gud vet allt vad hon gör.
jag kan inte sluta läsa hennes blogg och jag kan inte sluta titta på hennes bilder, hon är fan nomnom!
hon håller fortfarande på att jobbar av sina skulder men har även lyckats återgå till sitt liv i lyx MEN hon betalar för sig denna gång:)
jag tycker denna tjej förtjärnar ett liv i lyx, iallafall nu när hon kan betala för sig:)

läs hennes blogg här







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0