my heart



jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär kär
efter snart två månader tillsammans med kim så blir jag mer och mer kär för varenda dag som går.
han är den personen jag vill se när jag slår upp ögonen när jag vaknar och den personen jag vill se innan jag somnar, för resten av mitt liv.
Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas få kim , få honom intresserad av MIG?, få honom att känna precis som jag känner för honom, men på något sätt så blev det bara så.
Jag är otroligt lycklig med honom och jag vill vara i närheten av honom precis hela tiden.
Jag har verkligen supersvårt att beskriva hur mycket jag tycker om någon i ORD, men jag försöker verkligen så gott jag kan.
det bästa jag vet med kim är att få sitta mitt emot honom och röka, mitt i natten och bara titta på honom!
jag skulle kunna stirra på honom i evigheter, det är en kille jag aldrig kommer att släppa taget om.
Han är min och jag vill att han förblir min!.
Om ni bara visste hur mycket det pirrar i magen så fort han kysser mig, så fort han kramar mig, så fort han pratar med mig ?
När han dök upp helt utan förvarning på min födelsedag trodde jag seriöst att jag skulle börja gråta, för så mycket tycker jag om honom.. jag tror jag precis insett vad riktigt kärlek är och om man jämför med mina tidigare förhållanden så var det inte ens i närheten med vad jag känner för Kim!.
om 12 dagar "firar" vi två månader och någonting som gör mig lite "chockad" är att vi fortfarande inte har bråkat..
jag är en person som tidigare har bråkat efter två dagar.. men inte denna gång, jag är riktigt kär. jag känner att det här inte kommer gå åt helvete.
Jag känner mig trygg med kim och jag litar på honom så in i helvete.
För jag älskar honom så otroligt mycket !





Kommentarer
Postat av: Lillemma

Härligt med kärlek! Det är underbart. Håll fast vid den, glad för din skull :) Skönt att slippa bråk också.. Än så länge så har jag och min pojkvän klarat oss helt utan bråk, har varit tillsammans ett år.. :)

2010-12-05 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0