Shopping på kupolen.

Jag hann inte mer än kliva ur bilen innan det var dags att hoppa in i nästa (låter fel..)
iallafall. pappa släppte av mig hemma, jag rusade in å kastade in mina väskor.. sedan var det bara att sätta sig i bilen med adde och sara för att bege sig mot kupolen för SHOOOOOPPPIIIING...trodde jag.
jag hade tänkt shoppa hur mycket kul som helst (nödvändiga saker som jag verkligen behövde)
.

jag köpte 3 ögonskuggor, ny foundation, en ny pennkjol(leopard) och 2 tröjor till Tim.. det var allt..

men men, inte shoppa slut på alla pengar direkt. köpte iallafall saker jag behövde.
eftersom jag inte är en byxmänniska så fick det minsann bli en ny kjol. så söööt!





jag gillar tröjorna jag hittade till tim :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

De gör jag med.. :D

2010-12-28 @ 22:41:43
URL: http://mcbaby.biohazard.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0