True Blood - första säsongen avklarad




en vän till mig som heter sandra har lääääääääääänge pratat om True Blood, innan det ens var känt känns det som.
iallafall efter allt snack om serien så var jag bara tvungen att ge den en chans,
sandra sa även : man lär se dom första fem avsnitten innan man fastnar REJÄLT.
och efter femte avsnittet var jag FAST!
nu har jag sett första säsongen av den och jag vill bara ha mer mer mer mer mer.
klockan är halv sju och jag sover inte, jag är inte trött, jag vill ha mer.
jag funderar på att fortsätta titta halva dagen ,
(jag måste ta mig till kupolen och leta efter en klänning jag kan ha på lördagens 30-årsfest )
och sedan lägga mig tidigt ikväll.
jag måste få tillbaka rätt dygnsrytm nu fan!




ååh jag saknar dig, inser du det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0