Kan man klaga mer än jag?

Jag älskar att klaga
det är det jag lever för, jag älskar att säga ifrån och se folks ansikts uttryck när dom får tillbaka skit ;)

anyway
jag skrev på facebook att vi bara hade äcklig mat i kylskåpet, tills jag började göra som mamma alltid gör. flytta runt på saker
jag hitta KÖTT <3
jag måste som sagt tänka på vad jag äter nu, så det fick bli kött och sallad :)


nomnom för kött!!


Jag förstår mig inte på hur folk seriöst kan välja bort att inte äta kött, visst om man inte gillar kött t.ex men folk som är vegetarianer/veganer för att det är synd om djuren, anyway.. mer kött till mig^^








sådär, det var min lunch idag :) gott va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0