Kissie again!

jag kan inte sluta skriva om kissie
jag älskar att hata kissie
jag älskar att skratta åt hennes bilder, hennes pinsama och hennes åsikter ska vi inte ens diskutera.
att kissie ska vara en sorts "roll" som hon har gått ut med i varje tidning , webb tv och vanlig tv är ingen nyhet. dock tror jag inte att kissie själv vet vad som är skådespeleri och ärlighet. kissie har nog blivit för indragen i rollen som den stockholmfina bratbruden som hon är. kanske är det dags för henne att bli av med "oskulden" nu när hon träffat en, enligt mig, alldeles för söt kille för hennes eget bästa. ?!

"jag photoshopar mina bilder dåligt med flit"... yeah right kissie





Är det bara jag som tycker att killen är waaaaaaaaaaaaaaaaaaay to drop dead gorgeous för kissie`?



just det, en sak till PAOW HAR DOM ABSOLUT SNYGGASTE RIKTIGA BRÖSTEN I SVERIGE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt, eftersom du frågar på hennes blogg vilken produkt hon använder för sina läppar, "de är såå fina".



Och du är patetisk. Skaffa ett liv, vettja. (:

2010-06-15 @ 15:15:31
Postat av: Sindbad kurden

Hon är faktiskt en människa hon med, och kuksugarläppar har hon definitivt om det var det du undrade över... :p haha nej men seriöst... håller med dig, hon har sabbat sitt liv på det goda och onda vägen men inte behöver vi sitta o diskutera om hennes liv, vad hon gör o inte gör är henne problem... men jag tycker du ska vara stolt över den du är och skita i vad andra gör, för de saker de gör kan sådana som dig o mig göra mycket bättre och behålla vår värdighet som människor.



gillar din blogg o ord, du är bäst!



mvh



sindbad

2012-02-19 @ 18:43:47
URL: http://sindbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0