Menshumör och tjejer

hur fan kan mens påverka humöret så otroligt mycket?
jag har världens vidrigaste humör just nu
jag är arg som ett bi.. om inte värre..
jag hatar tjejer, vafan finns det tjejer för.
det värsta jag vet är karlar som umgås med tjejer, det är fan värre än nått annat..
och nu menar jag killar jag gillar, varesig jag gillar dom som vänner eller lite mer.. i hate chicks

jag tycker tjejer är vidriga saker, speciellt tjej-tjejer" USCH!
jag är en person som avskyr tjejkvällar. hellre hänger jag mig
over and out




Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Godmorgon! :D

2010-06-13 @ 15:02:07
URL: http://haidis.se
Postat av: Anonym

hmm ändå är du bi?? det går inte ihop för mej...att du hatar tjejer

2010-06-13 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0