Skandalen

 

Inatt drömde jag om

Mattiaz Skandalen Björlin

det började med att jag var på en gigantisk lyxbåt i grekland, det var heeelt underbart.
och i vattnet fanns det "Ben&Jerry´s" glassboxar så man fick äta hur mycket man  ville.
Eftersom hanna var med blev hon jätteglad så hon höll sig till ett ställe där glassen fanns.
sen fick jag försöka simma ifrån gigantiska super
elaka hajar som försökte döda mig, det är då Mattiaz kommer
in i bilden, han räddade mig och tog med mig på äventyr ute på havet,
vi drack champagne och dansade loss på båten, helt plötsligt var jag hög-gravid och Mattiaz var lyckligare än någonsin.
vi skulle få en dotter. som vi redan hade hundratals foton på fast hon inte ens var född.
sen bjöd hanna mig på Ben&Jerrys och tydligen så
dör fostret av det (i min dröm iallafall) så jag fick missfall och Mattiaz blev otroligt ledsen, jag med för den delen.. sen vaknade jag.. wierd dröm alltså.


såhär såg hajen ut som försökte döda mig ! usch!




min och mattiaz båt ^^

Kommentarer
Postat av: Tina/Titti

men snälla, ta och kom ner på jorden! snälla!hur mår du egentligen? ärligt?



det är som att läsa en osäker fjortis blogg...kanske daggs att bli lite mer vuxen?

2010-06-29 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0